воскресенье, 7 февраля 2016 г.

Готовимся к Дню С.Валентина, бесплатная диги-бумага/ Free digi paper/ Tasuta digi-paber

Всем привет!
Скоро День Святого Валентина или как у нас его называют День друга.  Вот потихоньку начинаю готовится, делаю шоколадницы, открытки , сладкие букетики  разные  мини коробочки.  Разные производители товаров для скарпа предлагают нам разные товары для изготавления и украшения наших работ. Некоторые предлагают и бесплатные идеи и бесплатные принты и диги-бумагу.
Например у Сиззих в этом году очень классная диги-бумага которую я себе распечатал и сделала много интересных проектов. Так , что у кого нет к Дню друга или СВ. тематической бумаги но имеют принтер могут себе распечатать и сделать много интересных работ.
Как скачать диги-бумагу перейти по ссылке, ввести свой  емаил и скачать или просто нажать печатать, а потом просто сделать какую-нибудь интересную работу.

Tere,
Varsti tulema Sõbrapäev / Valentiini päev, kes kuidas seda päeva nimetab. Mina juba tasapisi hakkasin meisterdama  igasugused kingitused: shokolaaditaskuga kaardid, kaardid, magusad
lillekimbud ja pisikesed karbikesed kuhu võimalik midagi  pisikest sisse peita.  
Erinevad scrapbookingu firma brandid pakkuvad meile erinevad tooted, mis tuleb oosta aga mõõned isegi pakkuvad tasuta laadimiseks erinevaid inspiratsioone projektid ja digi-paberid .
Nii Sizzix väga suur lõiketerade ja Sizzix masinate tootja pakkub sel aastal väga ilus digi-paber ja tasuta õpetused kuidas meisterda selles paberis erinevaid projekte. 
Neil , kellel ei ole paberid aga soovib teha ja olemas printer saab endale printida ja meisterdada erinevaid kaardid ja shokolaadikaardid jne.
Mida tuleb teha vajutada Digi-paber ja siis laadida või kohe vajutada prindi ja edasi meisterdada.



Спасибо, что зашли в гости!
Tänades Irina, tulege uuesti minu juurde külla!

Комментариев нет:

Отправить комментарий